Monday, May 19, 2014

TURBOXLIM : ANDA PASTI KURUS DENGAN MUDAH

Turboxlim memang terbaik tau. Saya rasa inilah produk slimming paling mudah diamalkan. Datang dlm bentuk gula2 serbuk kopiko. Letak je atas lidah n kemam. Malas jugak ? Masukkan trus dlm minuman pagi spt milo atau coffee. Or xkisah la apa2 minuman kesukaan anda . Lps 20 min ke setengah jam boleh ambil breakfast. ( kadang2 saya hantam je cicah biskut skali air tu) turun jgk 8kg kg hehe. 

Ops lupa plak. AIR KOSONG  jgn lupa 3 liter ya. Sbb turboxlim ni fat burner. Jadi kita perlu bantu kuarkan lemak yg dibakar kuar dgn cpt.

★(Kalau ada masalah sembelit add lah eve fiber) saya suka eve fiber sbb xla sakit perut berulang2. Skali buang selesai.. pastu perut mmg kempis la. Xde sisa tertinggal.★
Nak x kalau saya bg contoh menu yg saya mkn selama amalkan turboxlim ni?  Jgn risau sbb saya ni xbleh hidup tanpa nasi.Kalau nak cpt2 sms / whatsapp saya 0175248479.  Nota kalorinseluruh makanan malaysia 10 muka surat juga saya akan bg supaya lps turun anda dah xnaik2 dah kg. Ye la sebelum ni xtahu apa la benda yg kita mkn badan cpt naik. Padahal rasa kurang makan nasi . ( padahal dia hantam goreng pisang sepinggan siap cicah cheese lagi.  adoiiii lingkup diet.

Nak order trus? Ready stock.
♥1 box rm120 (15 sac) - sehari sepaket.
♥2 box less rm180 shj.
♥Sbh srwk 1 box rm130. 2 box rm190.
FREE POSLAJU SELURUH MALAYSIA
SMS/WHATSAPP 0175248479


CARA ORDER:
--> boleh buat bayaran kepada:
      MAYBANK : 502090604533
      CIMB:  7610276093
     ATAS NAMA: NURUL HUSNA BT ABD RAHIM

--> SELEPAS BAYARAN:

      sms / whatsapp/wechat  nama , alamat dan gambar resit ke 0175248479
      atau emelkan ke husnarahim84@gmail.com.




2 comments:

  1. nak tanye..produk ni selamat tak?ade kellulusan dari KKM tak?adakah ia akan membahayakan buah pinggang?

    ReplyDelete