Tuesday, March 11, 2014

PERLU ATAU TIDAK PERLU BERDIET ?

hai semua..harini saya nak berceloteh lagi tentang PERLU ATAU TIDAK PERLU BERDIET semasa mengambil TURBO XLIM ni..

sebenarnya tidak perlu berdiet pun boleh turun jugak. TETAPI jika anda berusaha sikit menjaga pemakanan penurunan berat badan tiada limit.

 contohnya.. jika hanya mengambil fat burner tetapi makan seperti biasa ( 1600-2000 kalori) kita hya dapat turunkan sehingga 5 kg shj sebulan. jika di tambah usaha sedikit kurangkan kuantiti kalori pasti penurunan boleh mencecah 10kg atau lebih sebulan. seperti yg kita tahu metabolisma setiap org lain2  jadi penurunan juga berbeza. ada yg xperlu jaga makan pun boleh turun berkilo2. semua bergantung tahap metabolisma masing2, biasanya yg lebih berumur metabolismanya lebih rendah jd perlu ditambah sedikit usaha untuk penurunan berat badan maksimum. 

jika tanya pendapat saya nak turunkan berat badan rilek2 je ke atau nak berdesup turun?  saya suka penurunan segera sbb tu saya jaga kalori makanan saya. tetapi saya masih makan nasi seperti biasa 2 kali sehari dengan memilih lauk2 yang rendah kalori. Janji kenyang dan x stress kan.. elakkan makan pd waktu malam, paling lewat pun jam 7pm. jangan lupa air kosong 3liter sehari wajib ya..  nak kurus takk..? :)

Buat pelanggan TURBO XLIM saya akan kongsikan detail menu diet harian saya serta nota kalori semua jenis makanan di malaysia. 


untuk detail harga klik link --->  https://www.turboxlimpower.blogspot.com/2014/03/promosi-10-sah-sehingga-10-mac-2014.html

No comments:

Post a Comment